ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد. ملکوت تو بیاید. اراده تو چنانکه در آسمان است، بر زمین نیز کرده شود. نان کفاف ما را امروز به ما بده. و گناهان ما را ببخش چنانکه ما نیز، آنانکه بر ما گناه کردند را می‌بخشیم. و ما را در آزمایش میاور، بلکه از شریر رهایی ده. زیرا ملکوت، قدرت و جلال از آن توست تا ابدالاباد،
آمین.

۱۳۹۶/۰۴/۰۵

رهبر ایران: آتش به اختیار به معنی بی‌قانونی و فحاشی نیست

یت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران در خطبه‌های نماز عید فطر گفته است که "آتش به اختیار به معنای بی‌قانونی، فحاشی و مدیون کردن جریان انقلابی نیست."
وی در سخنانی به مناسبت عید فطر و در جمع نمازگزاران که امروز (دوشنبه ۲۶ ژوئن/۵ تیر) در مصلای آیت‌الله خمینی در تهران برگزار شد تاکید کرد که "آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است."
وی گفت که معنی این سخن این است که "در تمام کشور، صاحبان اندیشه، فکر و همت، کار را خودشان پیش ببرند، منافذ فرهنگی را بشناسند" و افزود: "نیروهای انقلابی بیش از همه باید مراقب نظم کشور، مراقب آرامش کشور، مراقب عدم سوء‌استفاده‌ دشمنان از وضعیت کشور، مراقب حفظ قوانین باشند."
وی تاکید کرد که "این مراقبت‌ها در درجه‌ اول متوجه به نیروهای انقلاب است که دلسوزند، علاقه‌مندند و مایلند که کشور به سوی هدف‌های خود حرکت بکند."
به گفته خبرنگاران به نظر می‌رسد که به دنبال واکنشها به سخنان سه هفته پیش آقای خامنه‌ای درباره آنچه که وی "آتش به اختیار بودن افسران جنگ نرم" نامید، رهبر ایران اکنون تلاش کرده است تا درباره آن سخنان توضیحاتی بدهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر