ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد. ملکوت تو بیاید. اراده تو چنانکه در آسمان است، بر زمین نیز کرده شود. نان کفاف ما را امروز به ما بده. و گناهان ما را ببخش چنانکه ما نیز، آنانکه بر ما گناه کردند را می‌بخشیم. و ما را در آزمایش میاور، بلکه از شریر رهایی ده. زیرا ملکوت، قدرت و جلال از آن توست تا ابدالاباد،
آمین.

۱۳۹۳/۱۱/۰۹

دعا در نام عیسی مسیح


ای شفا دهنده، ای لمس کننده، به عشق ، عشق تو زنده ام عیسی خداوند ..
از آنچه که دکتر تشخیص داده بود، و شبهایی که ناله می کردم و از درد دستها تو را صدا می کردم، که تو هستی نجات دهنده و شفا دهنده، ای عیسی بخاطر نجات ما بر روی زمین آمدی و جز محبت کردن و شفا دادن و با دو نان و دو ماهی ۵۰۰۰ نفر را غدا دادی، ولی با تو چه کردن و تو را شلاق زدن و دست و پاهایت را میخکوب کردن و با بی رحمی به صلیب کشیدن، چون بی گناه بودی، ولی خداوندا تو وعده دادی که ما را ترک نکنی و به فراموشی نسپاری، ای خدا، من تو را می خوانم زیرا یقین دارم که مرا اجابت خواهی نمود و من
که با درد می نالیدم و دعا می کردم که ای عیسی با آن دستان سوراخ شده دستهای منو شفا بده، اگر چه فکر و بدنم ناتوان شوند، اما تو ای خدا قوت وتکیه گاه من هستی .
و در خواب عیسی مرا بالای تپه ای برد و با دستهایش، دستان مرا به آسمان بالا برد و گفت بگو هاللویا،هاللویا، و من با صدای بلند گفتم هاللویا،هاللویا، یعنی خدا را شکر، و تو درد منو درمان کردی و به عشق تو زنده ام شکرت می کنم،، خداوند می فرماید: آنانی را که مرا دوست دارند نجات خواهم داد، و کسای که را که مرا می شناسند، محافظت خواهم کرد. وقتی دعا کنند، دعایشان مستجاب خواهم ساخت و چون در زحمت بیفتند، به کمک ایشان خواهم شتافت، آنها را خواهم رهانید و سرافراز خواهم ساخت،، آمین : مزمور ۹۱ آیه ۱۴ و ۱۵ هاللویا،هاللویا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر