ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد. ملکوت تو بیاید. اراده تو چنانکه در آسمان است، بر زمین نیز کرده شود. نان کفاف ما را امروز به ما بده. و گناهان ما را ببخش چنانکه ما نیز، آنانکه بر ما گناه کردند را می‌بخشیم. و ما را در آزمایش میاور، بلکه از شریر رهایی ده. زیرا ملکوت، قدرت و جلال از آن توست تا ابدالاباد،
آمین.

۱۳۹۵/۰۳/۱۳

شمخانی: همه تصمیمات رهبر جمهوری اسلامی مبتنی بر وحی الهی است!

علی شمخانی در اظهاراتی خامنه‌ای را تا مقام پیامبری بالا برد!
shmkhani


علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، در نشستی در تهران درباره‌ «اندیشه‌های دفاعی» سیدعلی خامنه‌ای گفت «تهدید نظامی سنتی علیه جمهوری اسلامی دیگر وجود خارجی ندارد و علت آن علاوه بر قدرت جمهوری اسلامی ایران، شکست مداخلات نظامی آمریکا در عراق و افغانستان و همچنین ناروشن بودن نتایج یک اقدام نظامی مشابه علیه ایران است.»

شمخانی تهدیدهای امنیتی علیه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر بیشتر از جانب گروه‌های جهادی و در جنگ‌های نیابتی منطقه است که بارزترین نمونه‌های‌شان جنگ‌های سوریه، یمن و عراق در حال حاضر هستند.

او از حضور نظامی ایران در عراق و سوریه با عناوین «دفاع از حرم حضرت زینب و مردم مظلوم فلسطین» یاد کرد و افزود «این حضور نظامی،تصمیم دفاعی و امنیتی درستی است که از سوی آیت الله خامنه‌ای گرفته شده است.» وی در بخش دیگری از سخنانش تأکید ادعا کرده که «کلیه تصمیمات رهبر جمهوری اسلامی مبتنی بر وحی الهی است!»

منابع غیر رسمی گزارش دادند حدود هفت تا هشت هزار نیروی ایرانی در سوریه و عراق در قالب گردان‌های مدافع حرم در جنگ هستند و طی چهار سال گذشته ۱۲۰۰ نفر از انان کشته شدند، که با توجه به تفسیر شمخانی، کشته شدن این افراد نیز باید طبق وحی الهی باشد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر