ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد. ملکوت تو بیاید. اراده تو چنانکه در آسمان است، بر زمین نیز کرده شود. نان کفاف ما را امروز به ما بده. و گناهان ما را ببخش چنانکه ما نیز، آنانکه بر ما گناه کردند را می‌بخشیم. و ما را در آزمایش میاور، بلکه از شریر رهایی ده. زیرا ملکوت، قدرت و جلال از آن توست تا ابدالاباد،
آمین.

۱۳۹۵/۰۷/۲۵

بحرین با احداث کلیسای دوم برای مسیحیان این کشور موافقت کرد



بحرین که در گذشته بخشی از ایران بوده، برعکس جمهوری اسلامی همواره تلاش کرده است که به پیروان مذاهب و ادیان مختلف اجازه و آزادی عمل به فرایض دینی خود را دهد


به گزارش«محبت نیوز» با توجه به رشد و افزایش جمعیت مسیحیان در کشورهای حوزه خلیج فارس، آژانس اطلاع رسانی هیات‌های نمایندگی پاپ به نقل از کشیش کلیسای ارتدکس در بحرین خاطرنشان کرد که دولت بحرین با احداث یک کلیسای دیگر در منامه، برای قبطی های ارتدکس موافقت کرد.

پیش از این نیز دولت بحرین قطعه زمین بزرگ و مناسبی در اختیار مسیحیان قرار داده بود تا کلیسای خود را در آن بسازند. اکنون بیش از ۱.۵ میلیون مسیحی در عربستان، ۳۵۰ نفر در قطر، ۳۵۰ هزار نفر در کویت و بین ۱۰۰ تا ۱۴۰ هزار نفر هم در بحرین اقامت دارند.

به نقل از پایگاه” مرآه البحرین”، “رویس جرج” کشیش کلیسای ارتدکس دربحرین گفت که این کلیسا محلی برای انجام مراسم و فعالیت های دینی حدود ۱۵۰۰ خانواده قبطی مقیم بحرین و مناطق نزدیک به آن خواهد بود.

کلیسای قبطی ها در بحرین پیشتر اعلام کرده بود که کلیسای جدید سه طبقه خواهد بود و ظرفیت حدود ۳ هزار نفر را خواهد داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر