ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد. ملکوت تو بیاید. اراده تو چنانکه در آسمان است، بر زمین نیز کرده شود. نان کفاف ما را امروز به ما بده. و گناهان ما را ببخش چنانکه ما نیز، آنانکه بر ما گناه کردند را می‌بخشیم. و ما را در آزمایش میاور، بلکه از شریر رهایی ده. زیرا ملکوت، قدرت و جلال از آن توست تا ابدالاباد،
آمین.

۱۳۹۷/۱۰/۱۶

بازداشت دو تن دیگر از نوکیشان مسیحی در اهواز

خانواده‎های این نوکیشان مسیحی برای پیگیری از وضعیت فرزندان‌شان به ستاد خبری اطلاعات مراجعه کردند اما نه تنها پاسخ روشنی به آن‎ها داده نشد حتی با بدرفتاری و برخورد توهین آمیز روبرو شدند.
به گزارش  «محبت نیوز» در روز یکشنبه یازدهم آذرماه ۱۳۹۷ (دوم دسامبر ۲۰۱۸) همزمان با بازداشت نوکیشان مسیحی «شیما» و «شکوفه زنگنه» در اهواز دو شهروند نوکیش مسیحی دیگر نیز با نام‌های «فرزاد بهزادی‎زاده» و «عبداله یوسفی شیخ رباط» بازداشت شدند.
طبق اطلاعات بدست آمده “فرزاد بهزادی‌زاده” در محل کارش در مرکز پشتیبانی بانک تجارت بازداشت شده است. ماموران پس از بازداشت، وی را به منزلش برده‌ و آن‌ مکان را مورد تفتیش و بازرسی قرار دادند. اما شنیده‌ها حاکیست پس از بازرسی مدرک یا شواهدی که بتوان بر علیه وی و اثبات ایمان مسیحی اش باشد پیدا نمی‎کنند.
این گزارش می افزاید چند روز پس از بازداشت نوکیش مسیحی “فرزاد بهزادی‌زاده” وی  از محل بازداشت خود با خواهرش تماس گرفته و از او می‌خواهد در اتاق‌اش در جایی مشخص که قبلن دو جلد کتاب مقدس قرار داده بود را برداشته و به ستاد خبری اداره اطلاعات تحویل دهد.
به نظر می‎رسد بازجوهای این نوکیش مسیحی همانند “شیما” و “شکوفه زنگنه” وی را هم مورد تهدید و ضرب و شتم قرار داده باشند تا محل پنهان کردن کتابهای مقدس را آشکار کند.
دیگر نوکیش مسیحی  “عبداله یوسفی شیخ رباط”  نیز در همان روز ( یکشنبه یازدهم آذرماه ۱۳۹۷ (دوم دسامبر ۲۰۱۸)) بازداشت می‎شود و پس از بازرسی از منزل وی نیز تعدادی کتاب مقدس و سی دی سرودهای پرستشی کشف  و ضمیمه پرونده او به بازداشتگاه منتقل می‎گردد.
گفتنی است هر دو نوکیش مسیحی در زندان شهرستان ملاثانی استان خوزستان در بازداشت بسر می برند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر