ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد. ملکوت تو بیاید. اراده تو چنانکه در آسمان است، بر زمین نیز کرده شود. نان کفاف ما را امروز به ما بده. و گناهان ما را ببخش چنانکه ما نیز، آنانکه بر ما گناه کردند را می‌بخشیم. و ما را در آزمایش میاور، بلکه از شریر رهایی ده. زیرا ملکوت، قدرت و جلال از آن توست تا ابدالاباد،
آمین.

۱۳۹۷/۱۰/۱۶

بازداشت نوکیش مسیحی «جمشید درخشان»

در هفته‎های گذشته با نزدیک شدن به ایام کریسمس فشار بر مسیحیان از سوی نهادهای امنیتی افزایش پیدا کرده و احتمال می رود تعدادی از شهروندان مسیحی در چند شهر ایران بازداشت و یا توسط نیروهای امنیتی احضار شده باشند.
«محبت نیوز»- پس از دو هفته بی‎خبری از وضعیت نوکیش مسیحی «جمشید درخشان» منابع آگاه گزارش می‎دهند وی توسط نهادهای امنیتی بازداشت و به زندان رجایی شهر کرج منتقل شده است.
این منبع آگاه همچنین گفته است به نامبرده روز چهارشنبه ۲۱ آذرماه سالجاری ( ۱۲/۱۲/۲۰۱۸) پس از نزدیک به دوهفته اجازه داده شد تا طی مکالمه ایی کوتاه با خانواده خود تماس داشته باشد.
این نوکیش مسیحی به همراه خانواده خود در کرج ساکن است. منابع آگاه می‎گویند وی جمعه نهم آذر۱۳۹۷ (۳۰ نوامبر۲۰۱۸) به همراه یکی از دوستانش برای شرکت در مراسم کلیسای خانگی عازم شهر هشتگرد بود اما دیگر به منزل بازنگشت و از حال او هیچ خبری در دست نبود.
پیگیری‎های خانواده این نوکیش مسیحی بی‌نتیجه و هیچ سازمان و ارگانی پاسخگو نبود.
«جمشید درخشان» ۶۴ ساله و حدود ۳۰ سال پیش به مسیحیت گرویده است . نامبرده از بیماری معده رنج می‎برد و نزدیکان وی نگران وضعیت او هستند.
در هفته‎های گذشته با نزدیک شدن به ایام کریسمس فشار بر مسیحیان از سوی نهادهای امنیتی افزایش پیدا کرده و تعدادی از شهروندان مسیحی در چند شهر ایران بازداشت شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر