ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد. ملکوت تو بیاید. اراده تو چنانکه در آسمان است، بر زمین نیز کرده شود. نان کفاف ما را امروز به ما بده. و گناهان ما را ببخش چنانکه ما نیز، آنانکه بر ما گناه کردند را می‌بخشیم. و ما را در آزمایش میاور، بلکه از شریر رهایی ده. زیرا ملکوت، قدرت و جلال از آن توست تا ابدالاباد،
آمین.

۱۳۹۴/۰۱/۱۷

متی 25 : 34 ، 35 ، 36 ، 37

متی 25 : 34 ، 35 ، 36 ، 37 
ترجمه قدیم
34 - آنگاه‌ پادشاه‌ به‌ اصحاب‌ طرف‌ راست‌ گوید: "بیایید ای‌ برکت‌ یافتگان‌ ازپدر من‌ و ملکوتی‌ را که‌ از ابتدای‌ عالم‌ برای‌ شما آماده‌ شده‌ است‌، به‌ میراث‌ گیرید. 
35 - زیرا چون‌ گرسنه‌ بودم‌ مرا طعام‌ دادید، تشنه‌ بودم‌ سیرآبم‌ نمودید، غریب‌ بودم‌ مرا جا دادید، 
36 - عریان‌ بودم‌ مرا پوشانیدید، مریض‌ بودم‌ عیادتم‌ کردید، در حبس‌ بودم‌ دیدن‌ من‌ آمدید." 37 - آنگاه‌ عادلان‌ به‌ پاسخ‌ گویند: "ای‌ خداوند، کی‌ گرسنه‌ات‌ دیدیم‌ تا طعامت‌ دهیم‌، یا تشنه‌ات‌ یافتیم‌ تا سیرآبت‌ نماییم‌،

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر