ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد. ملکوت تو بیاید. اراده تو چنانکه در آسمان است، بر زمین نیز کرده شود. نان کفاف ما را امروز به ما بده. و گناهان ما را ببخش چنانکه ما نیز، آنانکه بر ما گناه کردند را می‌بخشیم. و ما را در آزمایش میاور، بلکه از شریر رهایی ده. زیرا ملکوت، قدرت و جلال از آن توست تا ابدالاباد،
آمین.

۱۳۹۴/۰۱/۲۴

سوزاندن یک نوجوان پاکستانی به جرم مسیحی بودن

nauman-masih
یک پسر ۱۵ ساله پاکستانی روز جمعه در شهر لاهور پاکستان مورد حمله دو نفر قرار گرفت و در آتش سوزانده شد.
نعمان مسیح این نوجوان ۱۵ ساله میگوید هنگامی که در حال تردد در خیابان بوده است دو مرد به وی نزدیک شده اند و از وی در مورد مذهب وی سوال میکنند و وقتی که وی پاسخ میدهد که مسیحی هست مورد ضرب و شتم آن افراد قرار میگیرد و هنگامی که قصد فرار داشت بر روی وی نفت میپاشند، و وی را به آتش میکشند.
و در همان لحظه وان دو نفر به نعمان از فحاشی میکنند و به خواهر و مادر وی توهین میکنند ، مردم به نجات نعمان میآیند و وی را بر روی شن و ماسه میپاشند تا آتش را خاموش کنند،پس از آن آمبولانس در محل حاضر میشود و نعمان را به بیمارستان منتقل میکند به گفته پزشک معالج وی ۵۵% سوختگی و تب بالایی دارد اما بهبود رو به پیشرفتی دارد.
همچنین نعمان مورد عیادت مشاور ارشد وزارت بهداشت پاکستان آقای خواجه سلمان رفیق قرار گرفت و وی به تیم پزشکی دستور داد تا این پسر نوجوان تحت مراقبت بهترین نوع درمان قرار گیرد.
هجوم مسلمانان و انجام خشونت در پاکستان علیه مسیحیان در چند سال اخیر شدت گرفته است و متاسفانه قانون و عدالت در پاکستان نسبت به چنین رفتارهای خشونت آمیز کوچکترین عکس العملی نشان نمیدهد.
همچنین درخبری در  نوامبر گذشته نیز در یکی از ایالات شرقی پاکستان یک زن و شوهر مسیحی به اتهام توهین به مقدسات اسلامی و قرآن توسط مسلمانان افراطی خشمگین  به قتل رسیدند و سپس آنها را در یک کوره آجر پزی سوزاندند.
http://vocir.org/2015/04/13/%D8%B3%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86-%DB%8C%DA%A9-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%B1%D9%85-%D9%85%D8%B3%DB%8C%D8%AD/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر