ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد. ملکوت تو بیاید. اراده تو چنانکه در آسمان است، بر زمین نیز کرده شود. نان کفاف ما را امروز به ما بده. و گناهان ما را ببخش چنانکه ما نیز، آنانکه بر ما گناه کردند را می‌بخشیم. و ما را در آزمایش میاور، بلکه از شریر رهایی ده. زیرا ملکوت، قدرت و جلال از آن توست تا ابدالاباد،
آمین.

۱۳۹۴/۰۱/۲۴

حمله به یک زن باردار مسیحی و سقط جنین اجباری وی در پاکستان

alishi
یک زن باردار مسیحی در پاکستان مورد حمله دو مرد مسلمان قرار گرفت و به زور ضرب و شتم وی را سقط جنین کردند.
به گزارش گروه  ترجمه «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران» به نقل از پایگاه خبری «کریستین تودی»  یک زن ۲۸ ساله باردار مسیحی در پاکستان به نام «الیشبا بی بی»  مورد هجوم دومرد  مسلمان قرار میگیرد این دو فرد پس از برهنه کردن این زن باردار با ضرب و شتم توسط لوله فلزی وی را که ۳ ماه باردار بوده مورد سقط جنین اجباری قرار میدهند،نکته قابل توجه این هست که «الیشبا بی بی » از مسیحیان ساکن منطقه «شیخ پورا» همان  منطقه ای هست که «آسیه بی بی» زن مسیحی که در معرض خطر  اعدام به اتهام دروغین توهین به مقدسات اسلامی قرار دارد.
در سراسر بدن این زن مسیحی آثار کبودی ناشی از ضرب و شتم توسط لوله فلزی  مشاهده شده است ،همچنین ضاربین برای نشان دادن تنفر و تحقیر کردن این زن بر روی وی تف انداخته اند و همچنین ۱۰۰۰ روپیه  که دستمزد حاصل از کارگری این زن بوده و همچنین تلفن همراه وی را نیس به سرقت برده اند .
همچنین پایگاه خبری «کریستین تودی» به این مسله اشاره کرده است که افرادی که ناظر این عمل زشت و غیر انسانی بوده اند پس از اینکه این زن قصد عزیمت به محل سکونت خود را داشته وی را با خندیدن و پرتاب سنگ مورد تمسخر قرار داده اند.
شکایت خانواده این زن به اداره پلیس هیچ تاثیری نداشته است و پلیس از رسیدگی به این شکایت سر باز میزند و همینطور خانواده این زن مسیحی توسط عوامل این اقدام وحشیانه  تهدید به قتل شده اند  و به آنها هشدار داده اند که از ادامه شکایت صرف نظر کنند.
هجوم مسلمانان و انجام خشونت در پاکستان علیه مسیحیان در چند سال اخیر شدت گرفته است و متاسفانه قانون و عدالت در پاکستان نسبت به چنین رفتارهای خشونت آمیز کوچکترین عکس العملی نشان نمیدهد  کمتر از یک ماه پیش بود که مسلمانان در پاکستان یک زوج مسیحی به نامهای  شهباز مسیح ۲۶ ساله و همسرش شاما بی بی ۲۴ ساله که ۷ ماهه حامله بوده را در آتش سوزاندند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر