ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد. ملکوت تو بیاید. اراده تو چنانکه در آسمان است، بر زمین نیز کرده شود. نان کفاف ما را امروز به ما بده. و گناهان ما را ببخش چنانکه ما نیز، آنانکه بر ما گناه کردند را می‌بخشیم. و ما را در آزمایش میاور، بلکه از شریر رهایی ده. زیرا ملکوت، قدرت و جلال از آن توست تا ابدالاباد،
آمین.

۱۳۹۳/۱۲/۱۰

مسیحی شدن یکی از اعضای داعش پس از تجربه مرگ

مسیحی شدن یکی از اعضای داعش پس از تجربه مرگ
عکس آرشیوی                            

ایمان آوردن یکی از شبه نظامیان گروه تروریستی داعش  به مسیحیت پس از تجربه مرگ.
به گزارش  گروه ترجمه «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران» (VOCIR) و به نقل از وبسایت «اسپایسا»  صبح امروز؛ بتازگی یکی ازاعضای سابق  گروه تروریستی داعش پس از پشت سر گذاشتن مرگ ناشی از جراحت جنگ به مسیحیت ایمان آورد وی در نزدیکی مرز شرقی سوریه توسط چند مبشر  مسیحی بطور معجزه آسایی نجات پیدا کرد.
این مرد بطور معجزه آسایی با وجود زخم های ناشی از گلوله های تفنگ بعد از درگیری بین گروه داعش و نیروهای ارتش سوریه جان سالم به در برد،وی بعد از وقوع درگیری سنگین توسط اعضای کلیسای سنت دومینکن نجات پیدا کرد
اعضای یک سازمان مسیحی پس از پیدا کردن جسد این مرد که معتقد بودند بر اثر جراحت های گلوله و خونریزی مرده است تا مسافت ۲۶ کیلومتر دورتر از منطقه جنگی حمل کردند و می خواستند او را  دفن کنند،که بصورت معجزه آسایی مرد را زنده یافتند.
بعد از مدتی که مرد هوش و حواس خود را یافت به کشیش هرمان گروشلین از چشم انداز و رویدادی که در زندگی پس از مرگ تجربه کرده بود گفت رویدادی برای او رخ داده بود که زندگی ۳۲ جهادی او را در نهایت به سوی زندگی مسیحی هدایت کرد.
او به کشیش توضیح می دهد که همیشه به او آموزش داده بودند که با مرگش و شهادتش دروازه های بهشت برویش باز میشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر