ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد. ملکوت تو بیاید. اراده تو چنانکه در آسمان است، بر زمین نیز کرده شود. نان کفاف ما را امروز به ما بده. و گناهان ما را ببخش چنانکه ما نیز، آنانکه بر ما گناه کردند را می‌بخشیم. و ما را در آزمایش میاور، بلکه از شریر رهایی ده. زیرا ملکوت، قدرت و جلال از آن توست تا ابدالاباد،
آمین.

۱۳۹۵/۰۸/۲۴

محبتِ کم نظیر مسیحیان استرالیایی در قبال مهاجران مسلمان



این کلیسا که در شهر «مَونت ایسا» واقع است با محبت بی مانند مسیحایی اش با دادن نمازخانه‌ای به مهاجران مسلمانان، میزبان آنان است.


اگر فقط آنانی را که شما را دوست می‌دارند، محبت کنید، چه برتری بر مردمان پست دارید، زیرا ایشان نیز چنین می‌کنند.(متی فصل پنج آیه چهل و شش)

در حالیکه بسیاری از حاکمان و رهبران اسلامی به شدت با بشارت کلام خداوند و ساخت کلیساها در کشورهایشان مخالفت می کنند و برخورد ناشایستی با مسیحیان در این کشورها صورت می پذیرد، اکنون در خبرها آمده است که کلیسای کاتولیک «گود شپرد» در ایالت «کوئینزلند» استرالیا، بخشی از ساختمان خود را برای استفاده به عنوان نمازخانه در اختیار مسلمانان مهاجر قرار داده است.

به نقل از پایگاه خبری شبکه «ABC News»، این کلیسا که در شهر «مَونت ایسا» واقع است با محبت بی مانند مسیحایی اش با دادن نمازخانه‌ای به مهاجران مسلمانان، میزبان آنان است.

«میک لوکاک»، کشیش این کلیسا می‌گوید: «بسیار پیش آمده بود که مسلمانان این شهر از من می‌پرسیدند که آیا مکانی برای نمازخواندن آن‌ها در کلیسا وجود دارد؟ ما سرانجام تصمیم گرفتیم که چنین مکانی در اختیار آن‌ها قرار دهیم.»

وی افزود:«برخی تماس می‌گرفتند و نسبت به عواقب این تصمیم برای خود ما و میهمانانمان هشدار می‌دادند اما این اقدام ضمن اینکه در پاسخ به نیازهای مهاجران مسلمان انجام شد، حرکتی نمادین برای همبستگی بیشتر مردم شهر است.»


یوحنا فصل سیزده آیه سی و پنج

« محبت شما به یکدیگر، به جهان ثابت خواهد کرد که شما شاگردان من می‌باشید.»


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر