ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد. ملکوت تو بیاید. اراده تو چنانکه در آسمان است، بر زمین نیز کرده شود. نان کفاف ما را امروز به ما بده. و گناهان ما را ببخش چنانکه ما نیز، آنانکه بر ما گناه کردند را می‌بخشیم. و ما را در آزمایش میاور، بلکه از شریر رهایی ده. زیرا ملکوت، قدرت و جلال از آن توست تا ابدالاباد،
آمین.

۱۳۹۳/۰۸/۲۸

غسل تعميد زنان در کنار دريای انزلی توسط يک مرد!!

مراسم غسل تعمید در کنار دریای انزلی انجام گرفت و عده‌ای زن توسط یک مرد غسل تعمید داده شده و به دین مسیحی گرویدند!!...مراسم غسل تعمید در کنار دریای انزلی انجام گرفت و عده‌ای زن توسط یک مرد غسل تعمید داده شده و به دین مسیحی گرویدند.
یک منبع آگاه در استان گیلان از فعالیت فرقه‌های مختلف به ویژه وهابیت در این استان خبر داد و گفت:300 نفر از اهالی گیلان به دین مسیحیت گرایش پیدا کرده‌اند.
این مقام مسئول، نام کلیسایی که افراد مسلمان را به دین مسیحی گرایش می‌دهند، یاران شیطان نامید وافزود: منابع مالی آنها خارج از کشور تامین می‌شود و به دلیل حمایت سازمان ملل از این افراد نمی‌شود کاری انجام داد.
وی با اشاره به پخش فیلم غسل تعمید در یکی از شهرهای گیلان افزود: مراسم غسل تعمید در کنار دریای انزلی انجام گرفت و عده‌ای زن توسط یک مرد غسل تعمید داده شده و به دین مسیحی گرویدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر