ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد. ملکوت تو بیاید. اراده تو چنانکه در آسمان است، بر زمین نیز کرده شود. نان کفاف ما را امروز به ما بده. و گناهان ما را ببخش چنانکه ما نیز، آنانکه بر ما گناه کردند را می‌بخشیم. و ما را در آزمایش میاور، بلکه از شریر رهایی ده. زیرا ملکوت، قدرت و جلال از آن توست تا ابدالاباد،
آمین.

۱۳۹۴/۰۸/۲۶

افزایش آزار و خشونت علیه مسیحیان در جهان از سال 2013

افزایش آزار و خشونت علیه مسیحیان در جهان از سال 2013

media
مؤسسه غیر حکومتی فرانسوی " درهای باز" که از حقوق مسیحیان در جهان دفاع می کند، امروز اعلام کرد که آزار و اعمال خشونت علیه مسیحیان در جهان طی سال 2013 میلادی به نحو چشم گیری افزایش یافته است.
"میشل وارتون" مدیر ابن نهاد غیر حکومتی فرانسوی امروز در پاریس شاخص جهانی سال 2014 در زمینه آزار و خشونت علیه مسیحیان را که شامل 50 کشور جهان میگردد، طی یک نشست خبری اعلام کرد.
مدیر مؤسسه فرانسوی" درهای باز" که در سال 1976 تأسیس گردیده گفت که این نهاد در این زمینه نه تنها آزار و خشونت ها علیه مسیحیان را در شاخص اعلام شده، معیار قرار داده ، بلکه فشارها، ممنوعیت ها و تبعیضات علیه مسیحیان نیز از جمله عوامل تشکیل دهنده شاخص جهانی کشورها در زمینه آزار مسیحیان میباشد.
برای دوازدهمین سال پی در پی، کشور کره شمالی بد ترین کشور جهان برای زندگی مسیحیان شناخته شده است.
کشور سومالی در زمینه آزار و خشونت علیه مسیحیان مقام دوم را دارد.
ده کشور دیگر جهان که در شاخص جهانی این نهاد اعلام گردیده و مسیحیان در آن مورد آزار و خشونت قرار میگیرند، به ترتیب عبارتند از : افغانستان، مالدیو، عربستان سعودی، یمن، ایران، لیبی، ازبکستان و قطر.
در میان 50 کشور جهان در زمینه آزار مسیحیان 36 کشور اسلامی قرار دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر