ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد. ملکوت تو بیاید. اراده تو چنانکه در آسمان است، بر زمین نیز کرده شود. نان کفاف ما را امروز به ما بده. و گناهان ما را ببخش چنانکه ما نیز، آنانکه بر ما گناه کردند را می‌بخشیم. و ما را در آزمایش میاور، بلکه از شریر رهایی ده. زیرا ملکوت، قدرت و جلال از آن توست تا ابدالاباد،
آمین.

۱۳۹۴/۰۸/۲۶

دعای امشب برای آرامش هرچه بیشتر قلب های گوشتیمون.

با مسیح مصلوب شدم ولی زندگی میکنم لیکن نه من بعد از این بلکه مسیح در من

زندگی میکند و زندگانی که الحال در جسم میکنم با ایمان بر پسر خدا میکنم که

مرا محبت نمود و خود را به خاطر من داد(غلاطیان20:2)


ای عزیزان چه خوب است که این دعای هر روزه ما باشد:


ای خداوند میخواهم که جزیی از قلب تو باشم تا برای انسانهای گمشده بتپم و

همگان را برابر دوست داشته باشم


ای خداوند میخواهم مردمک چشم تو باشم تا با دید تو به این دنیای گمشده بنگرم


ای خداوند میخواهم دستهای تو باشم تا با هر حرکت برای شفا دادن بروم


ای خداوند میخواهم پاهای تو باشم تا با هر گامی برای تسلی و نجات پیش

بروم...آمین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر