ای پدر ما که در آسمانی، نام تو مقدس باد. ملکوت تو بیاید. اراده تو چنانکه در آسمان است، بر زمین نیز کرده شود. نان کفاف ما را امروز به ما بده. و گناهان ما را ببخش چنانکه ما نیز، آنانکه بر ما گناه کردند را می‌بخشیم. و ما را در آزمایش میاور، بلکه از شریر رهایی ده. زیرا ملکوت، قدرت و جلال از آن توست تا ابدالاباد،
آمین.

۱۳۹۴/۰۸/۲۶

خشونت علیه مسیحیت در خاورمیانه



رئیس جمهوری لبنان در سخنانی در یک نشست متعلق به مسیحیان در این کشور درباره ادامه اقدامات خشونت آمیز علیه مسیحیان هشدار داد. به گزارش مشرق، تسنیم به نقل از پایگاه العهد نوشت: میشل سلیمان در سخنانی در نشست مسیحیان شرق گفت: اگر مسیحیت در لبنان از بین برود مسیحیت نه تنها در خاورمیانه بلکه در کل آسیا از بین خواهد رفت.

وی افزود: مهمترین مشکلات مسیحیان کاهش جمعیتی و عدم ایفای نقش سیاسی از سوی آنها به استثنای لبنان است.

رئیس جمهوری لبنان بیان کرد: تعداد مسیحیان در شرق به سبب اقدامات خشونت آمیز رو به افول گذاشته است و از 25 درصد در ابتدای قرن به6 درصد رسیده است که فروپاشی امپراتوری عثمانی و جنگ اعراب و اسرائیل و نظام های دیکتاتوری در این کاهش موثر بوده است.

وی افزود: همزیستی مسالمت آمیز به مفهوم مجاورت مسلمانان و مسیحیان نیست زیرا آنها از 1400سال قبل با یکدیگر همزیستی مسالمت آمیز داشته اند.

خاطرنشان می شود که گروه های تروریستی در سوریه اخیرا با هجوم به مناطق مسیحی نشین علاوه بر نابود کردن کلیساها به دیانت مسیح اهانت کرده اند.آنها اخیر با هجوم به این مناطق صلیب و ادوات دیگر را تخریب کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر